Invitasjon til ope folkemøte om demens

I samband med demensaksjonen, inviterer den lokale demensforeininga til folkemøte i Storstova tysdag 19. september

Nasjonalforeningen Jæren demensforening og Time kommune inviterer til ope folkemøte i forbindelse med demensaksjonsveka.

Dato: tysdag 19. september kl. 18.30

Stad: Storstova på Bryne

Program for kvelden:

• Demensvennlig samfunn – ved demenskoordinator i Time kommune, Bente Dagmar Lura.
  • Kommunikasjon – ved fagleder, Stavanger kommune, Jan Erik Fosmark.
  • Informasjon om "Inn på tunet" – ved Marit Salte.
  • Utdeling av demensprisen
  • Musikalsk innslag ved Time demenskor

Vinnarane av loddsalet vert også annonsert på møtet.

Det vert også mogleg å støtta demensaksjonen til inntekt for forskning på demens, i løpet av kvelden.

Møtet er åpent for alle og helt gratis. Du trenger ikke å kjøpe billett på forhånd. Det er bare å møte opp.

Hjarteleg velkommen!

logo Jæren demensforeining - Klikk for stort bilete

Om Jæren demensforening: Demensforeininga skal vera ein stad der pårørande til demenssjuke og den sjuke sjølv kan møta andre i same situasjon, få opplysningar om sykdommen og hjelpeapparatet og få svar på spørsmål.
Ein stad der pårørande kan få støtte og styrke til å meistre kvardagen.