Inspirasjonssamling med Tom Høgli i Storstova

Er du interessert i korleis du kan bygga gode lag i idretten? Vil du læra meir om korleis idretten kan legga til rette for gode samfunn? Då bør du ikkje gå glipp av denne inspirasjonssamlinga for Klepp, Time og Hå.

Tom Høgli, fotballspelar, og teksta "Det gode laget" - Klikk for stort bilete

Den 16. april klokka 19.00 inviterer me deg til eit gratis føredrag med Tom Høgli i Storstova på Bryne. Tom Høgli har spelt fotball for store klubbar som Bodø/Glimt, Tromsø, Club Brugge og FC København. Han har vore kaptein for det norske landslaget, og spelte for samelandslaget under verdsmeisterskapet i fotball for etniske minoritetar. Han har også engasjert seg i kampen for menneskerettar og i kampanjar mot rasisme i idretten.  I 2022 fekk han NISO sin heiderspris for sitt engasjement for idrett og samfunn.

Tom Høgli vil dela sine erfaringar og tankar om korleis det gode laget kan legga til rette for at alle skal oppleva utvikling, auka sjølvtillit og livsmeistring. Han vil også snakka om korleis me i idretten kan bidra til at barn, ungdom, og vaksne får vera ein del av eit godt fellesskap der me lærer og inspirerer kvarandre.

Dette er ein unik sjanse til å høyra ein inspirerande og god fyr som har mykje å by på. Me håpar at du som er engasjert i idretten vil nytta denne moglegheita til å få ny innsikt og motivasjon. Meld deg på i dag og sikra deg ein plass:

eBillett: Det gode laget - gratis føredrag med Tom Høgli

Arrangør: Klepp kommune, Time kommune og Hå kommune i samarbeid med idrettsråda.