Support/litt teknisk hjelp

Teknisk hjelp

Korleis får eleven brukarstøtte?

Brukarstøtte vert gjeven av lærar. Kontaktlærar har særs ansvar, og denne vil formidle eventuelt behov vidare til IKT- rådgjevarane i kommunen.

Kva gjer me viss bornet har gløymt koden til iPaden?

Det er viktig å ikkje forsøke feil kode mange gonger. iPaden vil då kunna bli deaktivert, og ei gjenoppretting vil då kunna føra til tap av alle data lagra lokalt på iPad.

Eleven gjev melding til kontaktlærar som i mange tilfelle vil kunna resetta koden sjølv, eller vidareformidla til person som har tilgang til å fjerna koden. Dersom dette skjer mens iPad fortsatt har nettilgong så kan koden resettast. Når eleven går inn på iPaden etter å ha fjerna koden, vil ho/han få melding om å oppretta ny kode. Eleven sine arbeid forsvinn ikkje sjølv om koden vert sett på nytt på denne måten.

Kva skal me gjera viss me har deaktivert iPaden?

Du må levere inn iPaden til kontaktlærar som sørger for at Time kommune aktiverar iPaden att. iPaden må fysisk leverast inn for at den skal kunna reaktiverast, og ein vil dessverre kunna mista innhaldet.

Kan ein kobla iPaden opp mot heimenettverk, og er dette sikkert?

Dersom eleven skal bruka iPaden til skulearbeid heime, må denne koblast til heimenettverket. All nettrafikk går gjennom kommunen sitt web- filter uavhengig av kva nettverk iPaden er tilknytta. Dei same avgrensingane som gjeld på skulen, vil difor gjelda andre stader. 

Korleis vert appane installert på iPaden?

Appar vert installert på iPaden via et MDM-program (Mobile Device Management). Appane vert då anten pusha direkte til iPaden eller vert gjort tilgjengeleg for eleven i firmaportalen. 

Firmaportalen er Timeskulen sin eigen “appstore” der dei pedagogiske appane eleven har tilgang til ligg.

Kva med sikkerheitskopiering og lagring i sky?

iPaden har to skytenester knytta til seg: 

  • iCloud, som er knytta til eleven sin administerte AppleID
  • OneDrive, som er Microsoft si skyløysing dersom elevane brukar Office produkt.